środa, 25 listopada 2015

MURALE WROCŁAWIA- ul. LEGNICKA 65



  
Dziś murale z ul. Legnickiej, z okolic siedziby Wrocławskiego Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych SEKTOR 3.  Szkoda, że murale są już mocno nadgryzione zębem czasu, bo większość jest bardzo ciekawa. 
3 SEKTOR wita :-)
 






tu już niestety zaczynają się malunki, z których odpadła część tynku. 



Tego szczególnie mi szkoda. 







Dla mnie chyba najciekawszy, najbogatszy, najdziwniejszy [co tutaj jest zaletą!]




dynamiczny, z kolorem- ogromna szkoda, że tak podniszczony.



Kolejne cudo- statek kosmiczny?? 



Wredniaki, ale jakieś takie sympatyczne mimo wszystko! 





 

2 komentarze:

  1. Tyle razy chodziłem ul. Legnicką, ale nigdy w tamtych okolicach. Dzięki Tobie dowiedziałem się, jak wiele mnie minęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jeszcze nie wszystko :-) musiałam podzielić na 2 posty, bo było zbyt dużo zdjęć.

      Usuń

ARMENI- CMENTARZYSKO MINOJSKIE koło RETHYMONU

Cmentarzysko w Armeni było naszym pierwszym stanowiskiem archeologicznym odwiedzonym na Krecie. Mimo, iż mało znane to dla miłośników „w...